Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
regulamin Klanu LXIX (69)
#1
Postanowienia Ogólne
1.1. Każdy Klanowicz zobowiązany jest do posiadania sprawnego mikrofonu,oraz komunikatora TS3. Uprasza się aby podczas wspólnej gry gracze korzystali z sluchawek, ma to na celu eliminację echa wywolanego przez głośniki.
1.2. Każdy klanowicz ma obowiązek przebywania na TS3, będąc zalogowanym na WoT.
1.3. Niemożność przebywania w danym czasie na ts3 należy zgłaszać oficerom klanu.
1.4. Każdy Klanowicz, jeśli jest zalogowany, ma obowiązek pojawiania się na treningach klanowych, bitwach Clan Wars i Twierdzach.
1.5. Każdy Klanowicz powinien bronić dobrego imienia klanu - najważniejsza jest kultura osobista i szacunek do drugiej osoby.
1.6. Każdy klanowicz powinien rozwijać się w grze, dotyczy to zarówno garażu jak i umiejętności. (lista preferowanych przez klan czołgów znajduje się na ts3 w odpowiednim ogłoszeniu)
1.7. Każdy klanowicz powinien zarejstrować się na stronie klanu po uplywie max 5 dni przebywania w klanie.

Bitwy zespołowe
2.1. Podczas rozgrywania wszelkiego rodzaju bitew zespołowych, gracze mają obowiązek sluchania i bezwzględnego wykonywania poleceń wydanych przez dowódcę/ów polowych. Przed wykonaniem manewrów nie będących w zamyśle taktyki, należy zgłaszać taki zamiar dowódcy.
2.2. Obecność na bitwach zespołowych jest OBOWIĄZKOWA, jeżeli takowa jest zakładana przez oficerów klanu to jest: Dowódcę, Oficera wykonawczego, Oficera Kadrowego, Dowódcę grupy bojowej. Polecenie wejścia do lobby może wydać graczowi inny gracz tylko w przypadku jeżeli jego ranga w klanie jest o dwa stopnie wyższa. W przypadku kiedy bitwy zespołowe zakladają gracze nie będący oficerami, obecność jest dowolna.                                                                                                                       
2.3. Każdy klanowicz zobowiązany jest do zdobycia minimum 800 lupów w miesiącu (Liczba 500 jest liczba minimalną wymaganą, zaleca się jednak znaczące przekraczanie tej wartości). Trzech graczy z największą liczbą łupów w TYGODNIU, będzie miało pierwszeństwo przy wyborze daty i godziny uruchomienia eventów z twierdzy. *minimalna liczba lupów może ulec korekcie w górę lub w dół.                                     
2.4. Każdy klanowicz powinien posiadać czołgi odpowiednie do wszelakich rozgrywek zespolowych. Lista najbardziej porządanych czolgów znajduje się na TS3 w odpowiednim ogłoszeniu.
2.5.  Podczas gier zespołowych osoby dostępne w tym czasie na wot, są zobowiązane do wejścia do lobby, tak aby dowódca mógł dobrać optymalny skład do gry.
2.6. Gracz który w danej chwili nie ma ochoty na grę zespołową, ale dowódca go potrzebuje, zobligowany jest do rozegrania conajmniej trzech gier.
2.7. Doboru pojazdów dokonuje dowódca prowadzący daną grę zespołową.    
                                                                                                                                                                                                                                     
Aktywność w klanie
4.1. Gracze należący do klanu powinni wykazywać się aktywnością, przynajmniej 4 dni w tygodniu najlepiej w godzinach wieczornych między 18:00 a 24:00
4.2. Za gracza aktywnego uważana jest osoba która w miare swoich możliwości udziela się w bitwach zespołowych, zaznacza swoją obecność na czacie klanowym, dąży do tworzenia plutonów z innymi graczami, rozwija swoje umiejętności oraz garaż, sluży radą mniej doświadczonym klanowiczom etc.
4.3. Aktywność w klanie daje następujące profity: Przyznanie wyrzszej rangi w klanie, wpływ na ustalanie dat i godzin eventów z twierdzy, odpowiednio większy % ze zdobywanego złota w wojnach klanów. * zasady przyznawania rang znajdują się w odpowiednim ogłoszeniu na TS3.
4.4. dłuższe nieobecności w grze (powyżej tygodnia) należy zgłaszać oficerom klanu. Gracze nieaktywni w grze powyżej miesiąca otrzymają rangę rezerwisty, po uplywie następnego tygodnia zostaną usunięci z klanu. * ostateczną decyzje o usunięciu gracza z klanu podejmuje dowódca.
4.5. Gracze którzy są obecni w grze ale nie wykazują jakiegokolwiek zainteresowania i zaangażowania w życie klanu tzw.Duchy klanowe, zostaną uznani za graczy nieaktywnych i usunięci z klanu.

Wymagania
1. WN8 850+ (są wyjątki)
2. Obowiązkowo IS-3, Cromwell oraz dowolny czołg ciężki VI poziomu w garażu.
3. Wiek 16+
4. Wymagana Kultura Osobista.
5. Aktywność w życiu Klanu _LXIX.
6.1. Obowiązkowo komunikator głosowy TS3 (TeamSpeak 3), który można pobrać ze strony: KLIK
6.2. Sprawny Mikrofon i Słuchawki.
7. Kultura wobec osób wyższą rangą.

Lista potrzebnych / przydatnych czołgów
Czołgi przydatne na TWIERDZE:
Tier VI:
Tier VIII:

Czołgi przydatne na DRUŻYNÓWKE:
Tier VI: 
Tier VIII: 

Czołgi przydatne na Clan Wars:
Tier TYLKO X:
Odpowiedz
#2
Znienawidzicie mnie, ale znów się muszę czepnąć. Nie ma punktu trzeciego regulaminu Tongue
Odpowiedz
#3
(12-09-2017, 05:25 PM)Saphran napisał(a): Znienawidzicie mnie, ale znów się muszę czepnąć. Nie ma punktu trzeciego regulaminu Tongue

Regulamin pisany przez "Młodego" Jureckiego i Michała (szalonego443) i skopiowałem go z TS ;p
Odpowiedz
#4
3 punkt był mało istotny dlatego go zjadłem ( a tak fakt faktem teraz zauważyłem że go nie ma). Ale co tam wszystko jest jak należy a cyferki roli nie graja :p
Odpowiedz
#5
powiem tak wszystko jest jasne heh Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości